עיר בעלייה: השכונות המובילות בראשון לציון שחייבים להכיר

שכונות בראשון לציון

ראשון לציון מחולקת לראשון מזרח (מזרחית לכביש 4) ולראשון מערב (מערבית לכביש 4), למעשה החלוקה המדויקת היא ראשון מזרח, ראשון מרכז וראשון מערב.
הצצה לשכונות הפופולאריות בהן הנכם עשויים ליהנות ממציאות נדל"ן.

משהו טוב עובר על העיר ראשון לציון.
מעבר להיותה אחת מהערים הגדולות והמרכזיות בישראל המשמשת כמרכז מגורים ותעסוקה עבור מאות אלפי אזרחים, ניכר כי גם עבור משקיעי הנדל"ן ומשפחות המעוניינות בשיפור איכות החיים, הרי שמדובר באחת הערים בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר במטרופלין גוש דן בפרט ובארץ בכלל.

לכך יש להוסיף מספר מהלכים אסטרטגיים שצפויים למנף את ראשון לציון בשנים הקרובות, לרבות עתודות בנייה משמעותיות שצפויות להתפנות כתוצאה מהמעבר המתגבש של מחנה צריפין לדרום הארץ.
בנוסף, ראוי לציין גם את מתחם ה-1000  שנבנה בימים אלו ועתיד למצב את העיר כאחד ממוקדי התעסוקה המתקדמים בישראל, תוך מתן דגש על תעשיית ההיי-טק ומוסדות פיננסיים בולטים, שמצידם יצביעו ברגליים ויוכיחו את אמונם בעיר.

כאמור, בעוד מרבית עסקאות הנדל"ן בשני העשורים האחרונים התרחשו במערב העיר המתאפיינת בבנייה חדשה, מבינים כיום גם משקיעי הנדל"ן וגם משפחות המחפשות אחר אופציה אידיאלית למגורים, כי שכונות מזרח ומרכז ראשון לציון הן הדבר החם הבא.   

בין השכונות הבולטות ששווה לתת עליהן את הדעת: שכונת נווה הדרים הניחנת בתמהיל של בתים ישנים יחד עם פרויקטים חדשים, שכונת רמז הוותיקה הנמצאת בשנים האחרונות בתהליכי פיתוח אינטנסיביים בהובלת העירייה (מוכרת כשכונת המערב הוותיק), דרך שכונת כצנלסון בה ניתן למצוא מגוון של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית ושכונה חדשה במשולש ז'בוטינסקי, שכונת צוריאל (מרום ראשון) החדשה והאיכותית, שכונת ראשונים (גן-נחום) המתחדשת, שילוב של ראשון הוותיקה עם תנופת בנייה חדשה, כמו גם שכונת רמב"ם, השכונה הגדולה ביותר בראשון לציון כיום, המציגה שילוב מנצח בין מבנים היסטוריים בעלי ערך לאוכלוסייה צעירה ותוססת.

על מנת ליהנות מההזדמנויות העסקיות הגלומות בשכונות המובילות בראשון לציון, בדגש על מזרח ומרכז העיר, רצוי שלא לסמוך רק על עצמכם.
זה הזמן לפנות למתווך מקצועי, יועץ נדלן שמתפקידו לשמש כיד ימינכם לאורך כל הדרך, החל משלב איתור הנכס המתאים תוך התאמה מדויקת על פי צורך אישי, סיוע בתכנון כלכלי של העסקה המתגבשת והכרת שוק הנדל"ן המקומי.
שכירת שירותיו של מתווך שכזה הינה צעד מושכל, ולו בשל העובדה כי הנכם זוכים לנצל את הידע והניסיון שצבר במרוצת השנים, וכך להימנע מביצוע טעויות קריטיות שעלולות לעלות לכם בלא מעט זמן וכסף. תפקידו של המתווך הוא להיות העיניים והגב שלכם!

מחפשים משרד תיווך נדל"ן בראשון לציון והסביבה? – כנסו פרופיט נדל"ן ⇐
צפו במאגר הדירות בראשון לציון ⇐

אז אם חיפשתם בגוגל – שכונות בראשון לציון – הגעתם למקום הנכון כי משרדנו הינו בעל מאגר רחב של נכסים למכירה ולהשכרה בראשון לציון, רחובות והסביבה.

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים בבלוג

פרסום נכס למכירה

שוקלים לפרסם את הנכס שברשותכם למכירה? יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך על מנת שתוציאו מתהליך המכירה שלכם את המיטב.

קרא עוד »

10 טיפים למוכרי בתים

בעלי נכסים? שוקלים למכור את הנכס שברשותכם בעתיד הקרוב? רגע לפני שאתם מתחילים לפרסם מודעות, כדאי שתקראו את הטיפים שאספנו בשבילכם, טיפים שיעזרו לכם למקסם את תהליך המכירה ולמצוא את הקונים האידיאלים עבורכם.

קרא עוד »

עליית הריבית בישראל

התחדשות עירונית היא תהליך של שיפור וחידוש שכונות ישנות על-ידי ריענון ושינוי של מבנים שהתיישנו או הריסתם ובנייה מחדש. בחלק מהמקרים מוכרים תהליכים אלו כתמ"א 38 או פינוי בינוי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן