דירות למכירה ברחובות

לגזור ולשמור: דירות למכירה ברחובות באזורי הביקוש

איפה הכי כדאי ולמה כדאי עם מתווך?

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של הגירה חיובית אל העיר רחובות. כבר קרוב לעשור שהעירייה מגבירה את קצב הפיתוח העירוני ומשקיעה בבניית אלפי יחידות דיור ברחובות, בפיתוח התעשייה, כמו גם בתרבות ובמדע – ונראה שזה עובד. לפחות לפי דו”חות הלמ”ס האחרונים והדיווחים בשוק הנדל”ן.

לכן, אין זה פלא כי יותר תושבים עוברים לגור ברחובות מאשר נוטשים אותה. אם להסתכל על העשור האחרון, מדובר בעיקר על זוגות צעירים ומשכילים שמוצאים בה מפלט מפני המחירים הגבוהים של הערים הגדולות בגוש דן, אך עדיין מעוניינים לגור במרכז הארץ.

אז מהן השכונות המבוקשות ביותר לרכישה בעיר רחובות? יצאנו לבדוק עבורכם.

רחובות החדשה

שכונת 'רחובות החדשה', מהשכונות המרשימות ביותר בעיר רחובות, נוסדה בשנת 1997. מאז הקמתה ועד היום היא נמצאת בתנופת פיתוח. בשנים האחרונות קצב הבנייה הגבוה בה כמעט הכפיל את מספר יחידות הדיור, והיד עוד נטויה.

 

השכונה נמצאת בדרום מערב העיר, בסמוך לבית החולים קפלן ומהיציאה מן העיר לכיוון צומת ביל"ו. היא כוללת את שכונת חבצלת ממזרח, גובלת בשדרות פנחס בן דוד קפרא מצפון וממערב ברחוב הרב דוד ישראל.

בשכונה ניתן למצוא גם פארק ירוק רחב ידיים, ובו מתקני משחקים לילדים ומספר גינות קטנות נוספות לרווחת התושבים.

רחובות ההולנדית 

רחובות ההולנדית השוכנת בצפון-מערב העיר הצליחה לבסס את עצמה כאחת השכונות המובילות בעיר בשנים האחרונות.

השכונה מתוכננת היטב ומשלבת בין בתים צמודי קרקע ובניינים גבוהים יותר שנהנים מנוף פתוח.

שכונת המדע

שכונת המדע ברחובות מדורגת במקום השני מבין השכונות הכי מבוקשות למגורים והשקעה בישראל בשנת 2020 – כך עולה מנתוני אתר יד 2. בשנת 2020 היו לשכונה כמעט 70 אלף חיפושים ייחודיים באתר יד 2 – זינוק של 23% לעומת שנת 2019 ושל 95% לעומת 2018.

למה כדאי להיעזר במתווך?

כאמור, רחובות הפכה לעיר מאוד מבוקשת. היצע הדירות ברחובות הוא רחב, וכולל בתים כמעט מכל סוג. אולם כדי למצוא את הנכס המושלם יש צורך בליווי של אנשי מקצוע – מתווכים שמכירים לעומק את שוק הנדל"ן בעיר. 

חברת PROFIT בעזרת צוות אנשי מקצוע המסורים שברשותה, היא הכתובת המדויקת עבורכם, למציאת נכסים בעיר רחובות – במהירות ובמחיר אטרקטיבי.

דירות בראשון לציון לפי מספר חדרים

יש לה את זה: הזדמנות נדל"נית בראשון לציון

מעוניינים לרכוש או להשקיע בנכס איכותי בגוש דן?
מוזמנים להתרשם מהיצע לא מבוטל של דירות למכירה בראשון לציון המשווקות במחירים אטרקטיביים ובאיכות בנייה בלתי מתפשרת.

אין זה סוד כי העיר ראשון לציון נמצאת במגמת תנופת בנייה יוצאת דופן בזכות עתודות הבנייה שעדין קיימות בעיר.
על רקע משבר הדיור והמחסור החמור בנכסים בכל רחבי הארץ, ועל אחת כמה וכמה באזור המרכז, ניכר כי רבים מהמשקיעים ורוכשי הדירות מחפשים אחר הזדמנויות נדל"ן אטרקטיביות.
הזדמנויות אלו נועדו לאפשר לכל מי שהפרוטה מצויה בכיסו, לרכוש נכס מיטבי מבלי לקרוע את הכיס, אך במקביל להישאר ב גוש דן כי מיקום (location) הוא הפרמטר החשוב ביותר בנדל"ן והוא המשפיע המרכזי על ערך הנכס.

אז למה ראשון לציון?

כי ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ, עיר עם תשתיות מצוינות, תקציבי החינוך שיוצרים מערכת חינוך מובילה, אפשרויות מגוונות ללימודים בתיכון, החל משפות, מגמות מחוננים (מכון רון ורדי לפיתוח מצוינות), מגמות ספורט מובילות (שניים מהמדלסטים יוצאי העיר), אוניברסיטה (המכללה למנהל), מקומות בילוי פזורים במרכז, באזורי התעשייה (ממש תל אביב הקטנה), לראשון חוף ים עם טיילת מהיפות בארץ, האוכלוסייה מגוונת בגילאים, ישנן משפחות צעירות לצד אוכלוסייה בוגרת (ממשפחות וותיקי ראשון), אוכלוסייה חילונית חיה לצד אוכלוסייה שומרת מסורת, בראשון היכל תרבות ומרכזי קניות מפנקים.

נכון להיום מוצעות אלפי דירות למכירה בראשון לציון, לאורכה ולרוחבה.
חלק לא מבוטל מהדירות הן חדשות אשר משווקות בימים אלו על ידי יזמים וקבלנים מובילים, בעוד קיימות גם לא מעט דירות יד שנייה במחירים אטרקטיביים יותר.

כך או כך, מדובר בהזדמנות איכותית עבור הרוכשים הפוטנציאליים, אשר זכאים ליהנות ממבחר של דירות למכירה בראשון לציון, שצפויות להניב להם תשואה כלכלית וכן ערך מוסף בהיבטי שיפור דיור ואיכות החיים גם יחד.

אז אם גם אתם "שוברים את הראש" תוך חיפוש מתמשך אחר הדירה המושלמת שתענה על הציפיות שלכם או של היקרים לכם, כדאי שתפנו את המאמץ לכיוונה של ראשון לציון, שמתבססת עקב בצד אגודל כאחת הערים המובילות בישראל, ובדגש על סצנת נדל"ן תוססת במיוחד.

נכסים שנמכרו

דילוג לתוכן