פרויקטים חדשים בראשון לציון

אין זה סוד כי ראשון לציון נחשבת לאחת הערים המתפתחות בישראל, קל וחומר על ענף הנדל"ן שזוכה בתחומה לתנופת פיתוח יוצאת דופן בשנים האחרונות.
העיר הנחשבת לרביעית בגודלה בישראל עם אוכלוסייה שחצתה את רף רבע מיליון התושבים, נערכת לקראת גדילה משמעותית בשנים הקרובות, תוך מתן דגש על פיתוח תשתיות ובנייה של אלפי יחידות דיור חדשות מדי שנה.

סיבה זו מובילה משפחות צעירות רבות, כמו גם משקיעים מכל רחבי הארץ לשקול בחיוב מעבר לתחומי העיר.
לפניכם כמה מהפרויקטים החדשים והמובילים בראשון לציון, אשר מושכים את מרבית תשומת הלב.

פרויקטים חדשים בראשון לציון – השכונות המובילות

כך למשל, כדאי לתת את הדעת על שכונת נוריות, אחת השכונות החדשות בראשון לציון המהווה חלק ממתחם צריפין.
מרבית הדירות בשכונה מיועדות לצעירים במסגרת תכנית "מחיר למשתכן", אולם במקביל ניתן למצוא בתחומה גם דירות המוקצות לשוק החופשי במסגרת פינוי בינוי במחירים משתלמים במיוחד.

פרויקטים חדשים בראשון לציון, דירות חדשות מקבלן ראשל"צ - פרופיט נדל"ן

במקביל, שכונה חדשה שעתידה לקום בעיר בהתאם לתכנית רשות מקרקעי ישראל, היא שכונת חצב במזרח העיר שצפויה להשתרע על פני למעלה מ-250 דונם בסמוך לגבול המוניציפלי עם באר יעקב.

על פי התכנית צפויה השכונה החדשה לכלול 1300 יחידות דיור בתמהיל מגוון, לצד שטחי תעסוקה ומסחר, מוסדות חינוך, מבני ציבור בשילוב עם שטחים פתוחים לרווחת התושבים.

ולא נתעלם גם מפרויקט מתחם פארק ה-1000 הגרנדיוזי שמוקם בימים אלה בחלקה הדרום מערבי של העיר ומתפרש על פני כ-1000 דונם.
המתחם החדשני הסמוך לצירי תנועה מרכזיים (כבישים 431 מדרום וכביש 40 ממזרח) מציג עירוב שימושים ומשלב בין דיור יוקרתי, מסחר ופנאי תוסס.

שכונה נוספת שזוכה לתהודה רבה היא שכונת רמז המכונה על ידי התושבים כ- "מערב הישן של העיר".
היא סמוכה לחוף הים ונהנית מפרויקטים רבים של התחדשות עירונית ותמ"א 38, תוך הענקת תשואות משמעותיות עבור בעלי הנכסים והמשקיעים השונים.

מחפשים אחר פרויקטים חדשים בראשון לציון והסביבה?
אנחנו ב-
PROFIT, סוכנות נדל"ן מובילה הפועלת בעיר מזה קרוב לעשור ובעלת רישיון תיווך, נשמח לסייע לכם באיתור הנכסים האופטימליים עבורכם ובטווח מחירים אטרקטיבי.

דילוג לתוכן