דירות למכירה בראשון לציון

דירות בראשון לציון לפי מספר חדרים

יש לה את זה: הזדמנות נדל"נית בראשון לציון

מעוניינים לרכוש או להשקיע בנכס איכותי בגוש דן?
מוזמנים להתרשם מהיצע לא מבוטל של דירות למכירה בראשון לציון המשווקות במחירים אטרקטיביים ובאיכות בנייה בלתי מתפשרת.

אין זה סוד כי העיר ראשון לציון נמצאת במגמת תנופת בנייה יוצאת דופן בזכות עתודות הבנייה שעדין קיימות בעיר.
על רקע משבר הדיור והמחסור החמור בנכסים בכל רחבי הארץ, ועל אחת כמה וכמה באזור המרכז, ניכר כי רבים מהמשקיעים ורוכשי הדירות מחפשים אחר הזדמנויות נדל"ן אטרקטיביות.
הזדמנויות אלו נועדו לאפשר לכל מי שהפרוטה מצויה בכיסו, לרכוש נכס מיטבי מבלי לקרוע את הכיס, אך במקביל להישאר ב גוש דן כי מיקום (location) הוא הפרמטר החשוב ביותר בנדל"ן והוא המשפיע המרכזי על ערך הנכס.

אז למה ראשון לציון?

כי ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ, עיר עם תשתיות מצוינות, תקציבי החינוך שיוצרים מערכת חינוך מובילה, אפשרויות מגוונות ללימודים בתיכון, החל משפות, מגמות מחוננים (מכון רון ורדי לפיתוח מצוינות), מגמות ספורט מובילות (שניים מהמדליסטים יוצאי העיר), אוניברסיטה (המכללה למנהל), מקומות בילוי פזורים במרכז, באזורי התעשייה (ממש תל אביב הקטנה), לראשון חוף ים עם טיילת מהיפות בארץ, האוכלוסייה מגוונת בגילאים, ישנן משפחות צעירות לצד אוכלוסייה בוגרת (ממשפחות וותיקי ראשון), אוכלוסייה חילונית חיה לצד אוכלוסייה שומרת מסורת, בראשון היכל תרבות ומרכזי קניות מפנקים.

נכון להיום מוצעות אלפי דירות למכירה בראשון לציון, לאורכה ולרוחבה.
חלק לא מבוטל מהדירות הן חדשות אשר משווקות בימים אלו על ידי יזמים וקבלנים מובילים, בעוד קיימות גם לא מעט דירות יד שנייה במחירים אטרקטיביים יותר.

כך או כך, מדובר בהזדמנות איכותית עבור הרוכשים הפוטנציאליים, אשר זכאים ליהנות ממבחר של דירות למכירה בראשון לציון, שצפויות להניב להם תשואה כלכלית וכן ערך מוסף בהיבטי שיפור דיור ואיכות החיים גם יחד.

אז אם גם אתם "שוברים את הראש" תוך חיפוש מתמשך אחר הדירה המושלמת שתענה על הציפיות שלכם או של היקרים לכם, כדאי שתפנו את המאמץ לכיוונה של ראשון לציון, שמתבססת עקב בצד אגודל כאחת הערים המובילות בישראל, ובדגש על סצנת נדל"ן תוססת במיוחד.

נכסים שנמכרו

דילוג לתוכן