טיפול בדירות מירושה

טיפול בדירות מירושה, ייעוץ נדל"ני דירות בירושה וצוואה - פרופיט נדל"ן

כשמחברים יחדיו בעלי מקצוע מומחים בתחומם ניתן לתת שירות נרחב עם התמקצעות בנושאים מגוונים כגון: יידע במיסוי, יידע משפטי, כלכלי, תכנוני, משפחתי: זה השירות והליווי שתקבלו ממשרד תיווך פרופיט.
טיפול בדירות מירושה – המדריך המלא ששווה לקרוא.

אנחנו מאמינים שעל מנת לתת לכם שירות מקיף, עלינו לדאוג לכם בכל התחומים שנוגעים בנדל"ן: יידע תכנוני, משפטי בנדלן, יידע משפטי בנושא משפחה – צוואות וירושות, יידע כלכלי, חשבונאי, אצלנו תקבלו מעטפת של בעלי מקצוע ויחד נלווה אתכם לקבלת החלטות מיטבית עבורכם.

ענף הנדל"ן מטבעו שזור השכם והערב בנושאי צוואות וירושות.
לא אחת אנו עדים לפטירתו של אדם בעל רכוש אשר החזיק בבעלות על דירה או נכס מסוים.
לרוב, זמן קצר לאחר פטירתו, מבקשים היורשים החוקיים לבחון כיצד עליהם להתנהל עם הדירה שזה עתה עברה לבעלותם. האם ישאפו למכור אותה לכל המרבה במחיר, או שמא יבקשו להשכיר אותה ובכך לשמור על הכנסה חודשית קבועה.

צפו במאגר המלא של דירות למכירה בראשון לציון ⇐

טיפול בדירות מירושה עם אנשי מקצוע מיומנים בלבד

על מנת לקבל החלטה מושכלת אשר לוקחת בחשבון את כלל האפשרויות העומדות בפניהם, עם ההמלצות הנכונות עבור המשפחה שלכם, עליכם להיעזר באנשי המקצוע המיומנים והמקצועיים ביותר.
לרוב, אנשים אינם יודעים את אשר אינם יודעים. לעיתים, אנשים לא יודעים אילו בעלי מקצוע יכולים לסייע בידם.
ההמלצה הגורפת היא להיעזר בעסקים מגוונים, שמהווים one stop shop ומרכזים אופציות נרחבות של בעלי מקצוע משלימים שישלימו יחד את כל השירותים הנדרשים בתחום.
אנחנו, במשרד PROFIT עובדים עם אנשי מקצוע רבים שקשורים באופן ישיר לתחום הנדלן: עורכי דין מתמחים בעסקאות יד1, עו"ד המתמחים בעסקאות יד2, שמאי מקרקעין, יועצי משכנתאות, אדריכלים, קבלני שיפוצים, חברות אריזה לבתים ועוד.
בנוסף, אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע משלימים כגון: עו"ד מתמחים בצוואות וירושות, רו"ח מתמחים במיסים, מוכנים לכל סוגייה שתצוץ לאורך התהליך.
כמובן, שכמשרד תיווך, נוכל לענות על מבוקשכם – החל ממציאת רוכשים או שוכרים פוטנציאליים לנכסים, דרך ניהול שלב המשא ומתן בצורה אפקטיבית שתענה על האינטרסים שלכם ואף לנהל עבורכם את הנכס באופן שוטף, כך שלא תצטרכו כלל להתעסק בהתנהלות מול הדיירים.

קראו גם – מכירת דירה שהתקבלה בירושה

טיפול בדירות מירושה – פרופיט נדל"ן

משרד פרופיט נדל"ן הפועל מזה כעשור מהווה אורים ותומים בתחום הנדל"ן עבור מגוון רחב של לקוחות.
במרוצת השנים, פועל המשרד על מנת לספק מעטפת מקצועית שלמה, כזו שטומנת בחובה מלבד השירותים הטריוויאליים של תיווך וייעוץ נדל"ן, גם התמחות בנגזרות נוספות שהינן חלק בלתי נפרד מהענף.

אנחנו עובדים ברגישות המירבית, שכן לרוב נושאים כגון: צוואות וירושות הם בעלי מורכבות נפשית, משפחתית וכלכלית.
יש מצבים עם התלבטויות וסיכונים שצריך לדון בהם ולנהל אותם.

על כן, חרתנו על דגלנו טיפול מקצועי ללא פשרות, ביושרה, אמינות, ורגישות שתסיע לצלוח תהליכים מורכבים שבהם מעורבים כספים רבים.

אם הינכם יורשים חוקיים של נכס שעבר לחזקתכם לאחרונה ומעוניינים למצות את מלוא האפשרויות על מנת למקסם את הרווח ממנו, צוות פרופיט נדל"ן ישמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולשביעות רצונכם המלאה.

קראו גם – פינוי דירות בירושה

יש לכם שאלות? מוזמנים להתייעץ – צרו איתנו קשר.

קראו עוד על יועצת נדל"ן דיאנה אבירם >

שתפו את הפוסט

פוסטים נוספים בבלוג

פרסום נכס למכירה

שוקלים לפרסם את הנכס שברשותכם למכירה? יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך על מנת שתוציאו מתהליך המכירה שלכם את המיטב.

קרא עוד »

10 טיפים למוכרי בתים

בעלי נכסים? שוקלים למכור את הנכס שברשותכם בעתיד הקרוב? רגע לפני שאתם מתחילים לפרסם מודעות, כדאי שתקראו את הטיפים שאספנו בשבילכם, טיפים שיעזרו לכם למקסם את תהליך המכירה ולמצוא את הקונים האידיאלים עבורכם.

קרא עוד »

עליית הריבית בישראל

התחדשות עירונית היא תהליך של שיפור וחידוש שכונות ישנות על-ידי ריענון ושינוי של מבנים שהתיישנו או הריסתם ובנייה מחדש. בחלק מהמקרים מוכרים תהליכים אלו כתמ"א 38 או פינוי בינוי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן